Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Power Plate

Što je to?

Nizozemski olimpijski trener, Guus van der Meer osnovao je Power Plate® prije više od 10 godina, inspiriran vibracijskom spravom koju su koristili ruski astronauti, atletičari i plesači baleta.

Ruski su astronauti mogli izdržati u svemiru 420 dana, dok su američki izdržali samo 120 dana. Kako u svemiru nema gravitacije, mišići i koštana masa propadaju  te je iz tog razloga i bitna fizička sprema astronauta. Do pada berlinskog zida nije se znala tajna izdržljivosti ruskih astronauta.

Specifičnost vibracija Power Plate® je da su one trosmjerne i ravnomjerno raspoređene po cijeloj platformi.

Smjerovi vibracija su:

  • gore-dolje
  • lijevo-desno
  • naprijed-natrag

Vertikalne vibracije (gore-dolje) na koje se odnosi 70% vibracija, odgovorne su za jačanje muskulature dok su lateralne (lijevo-desno) i sagitalne (naprijed nazad) odgovorne za razvoj ravnoteže i propriocepcije.

Izvodeći vježbu na nestabilnoj podlozi kao što je platforma Power Plate®-a, događa se snažan neurološki podražaj. Kod vibracijskog treninga zbog takvog podražaja aktivira se čak 97% mišićnih vlakana. Za ilustraciju koliko je to puno – kod klasičnog treninga aktivira se maksimalno 47% mišićnih vlakana. Ovako veliki udio angažiranih mišićnih vlakana utječe i na eksplozivnost kod zdravih vježbača, ali i  na brzi oporavak kod onih koji su u procesu rehabilitacije od ozljeda. Kako bi se u klasičnom treningu povećao udio angažiranih mišićnih vlakana, mora se posegnuti za povećanim vanjskim opterećenjem – dodavanjem utega.

Na Power Plate®-u izvodite vježbe bez vanjskog opterećenja što taj trening čini poštednim za zglobove. Kod sportaša, ili naprednih vježbača, može se naravno dodati vanjsko opterećenje ali nikada u onoj težini koja je potrebna za trening na tlu.

Izvor: laper.hr

Power Plate
Postani Premium


Ukupno rekreacijskih centara: 17
Ukupno lokacija: 18

Ova disciplina je zastupljena
u ukupno 7 gradova


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  2. Dugave pedaliraju

    Dugave pedaliraju

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Novo u Osijeku - Posturalna terapija
  2. Škola plivanja ZPK
  3. Svjetski dan sporta -Šrc Trnje 31.05.2017.
  4. Kamp Medo Sport uz poseban rođendanski popust!!
  5. 37. SVIBANJSKI TURNIR
  6. To nisam ja to je moja štitnjača
  7. Prvenstvo grada Zagreba B program
  8. Besplatne vježbe pod osječkim nebom
  9. Programi korektivne gimnastike i aerobica u gradskim četvrtima
  10. Ljetni sportski kamp Medo Sport